home
mssg
theme
Queen of randomness. Sailor of rowboat ships. Connoisseur of nipples. Pansexual. Aromantic. This blog contains whatever the hell I want it to contain. You have been warned.

This tumblr will contain images only suitable for those over 18. If you ain't, go elsewhere, kay?

DISCLAIMER:
All the pictures featured on this page belong to their respective owners.
buttbucket asked:
"What I remember about Creation Ent's banning ship related things, is that there were SO SO many complaints about shipper questions/artwork/etc, that they banned it -across the board-. It started with Destiel at Salute to Supernatural. And while I know shipping questions can be irritating in panels, but Creation Ent has literally taken the shit way too seriously. It's not worth all the money you pay to see your favs. I'm completely serious about this."

Yeah, I knew this shit had started with Destiel.  And yes, I think shippers go WAY past all limits of decency with questions at panels.  But banning even the autographing of shipping related items is just fucking ridiculous.  These Cons and shows need fandom, not the other way around.


buttbucket replied to your post “saranghaeshinee replied to your post “Finding a Petopher fic that…”

I gave up trying to find skittles :(

Yeah.  Skittles is few and far between :-(



buttbucket asked:
"what the hell is the secret that Melissa, Agent McCall and the Sheriff are hiding?? What about an (possibly?) abusive drunk can possibly make Melissa look like the bad guy in this situation. Jeff Davis needs to knock it off."

Well, we have zero canon to say that Agent McCall was an abusive drunk now that Jeff has said the book is not canon, so I’m gonna put that to the side.

I do not think that Melissa is the bad guy.  I think she has fears that Scott won’t forgive her because she sent Rafael away for some reason or the other.  That’s a normal parenting fear for divorced parents.  I have that fear about my own kids.  I think Robert knowingly played on that.

Rafael doesn’t seem to want to tell Scott any more than Melissa does. But if Sheriff is encouraging him to, then I think he probs needs to.  I am inclined to think Rafael is either something supernatural, or a hunter, and Melissa saw/heard something related to that and in not understanding it, sent Rafael away.  A very SANE thing to do, especially if he wasn’t honest with her.

But it’s Jeff, so who the fuck really knows.


buttbucket replied to your post “OMG, OMG, I am overcome with emotion. I’m packing up my daughter’s…”

parenting: you’re doing it right.


SKITTLES~

And Allydia!  And my Derek and Chris BrOTP!


buttbucket asked:
"Whos the Sprayberry guy?"

Dylan Sprayberry has been cast for season 4.  He screams HALE, and right after they announced his casting I predicted he would be Peter’s long lost son.  I’m pretty sure I was damn right.


buttbucket asked:
"Shannon I'm a little drunk but do you need me to bust some heads? You don't mess with my Petopher Queen and get away with it >:C"

YOU ARE THE BEST <3 <3

I’m a little drunk now, too.  But I’m good.  I’m mainly dealing with it with rant therapy. 

P.S. I really like your avatar.


buttbucket asked:
"So shannon, do you watch walking dead at all? I'm thinking of doing a crossover fic with Teen Wolf/The Walking Dead and I just felt like sharing that hi :3"

I read the comics but I haven’t really watched the show.  But I  would be ALL OVER THAT FIC!!!  UMPH!!!

HI!!


abubububu sweet babe!

I knoooooow!